Telefooncentrale van KPN

Door te kiezen voor een telefooncentrale van KPN, kiest u voor een toekomstvaste oplossing. Voor elk bedrijf is communicatie van groot belang. We leven in een snelle wereld en ook technische ontwikkelingen gaan snel. Daarom is het niet altijd gemakkelijk om te beoordelen wat u op dit ogenblik en in de toekomst nodig hebt. Desondanks wenst u wel een toekomstvaste oplossing. Een telefooncentrale van KPN kan u daarbij helpen.

De voordelen

Een telefooncentrale van KPN biedt u als ondernemer tal van voordelen. Zo zijn de telefooncentrales veelzijdig en betrouwbaar. Ze bieden gemak, een besparing op kosten, ze zijn toekomstvast en nemen uw zorgen uit handen. Of u nu een centrale nodig hebt voor 10 aansluitingen of juist eentje voor 15.000 aansluitingen, een telefooncentrale van KPN biedt de oplossing die past bij uw wensen, eisen en behoefte.

Typen telefooncentrales

  1. De Vox DaVo I telefooncentrale van KPN
    De Vox DaVo 1 is een complete telefooncentrale van KPN. Met deze centrale kunnen meerdere personen gelijktijdig bellen, e-mailen en internetten. De centrale beschikt over vier ISDN-aansluitingen en twaalf toestelaansluitingen. Bovendien is de centrale uit te breiden met VoIP-toestellen die u elders of thuis op uw internetverbinding aan kunt sluiten. De Vox DaVo I telefooncentrale maakt de communicatie binnen uw bedrijf efficiënter en gemakkelijker.
  2. Mitel telefooncentrale van KPN
    Een Mitel telefooncentrale is klaar voor de toekomst. De Mitel oplossingen vergroten de voordelen op het gebied van beschikbaarheid en aanwezigheid en zijn nauw met uw bedrijfsprocessen geïntegreerd. Een Mitel telefooncentrale vormt de basis voor onder meer Telewerken, GSM integratie en is standaard voorzien van Wifi toepassingen en voicemail. Deze telefooncentrale is een commercieel aantrekkelijke telefooncentrale van KPN.
  3. OmniPCX Enterprise
    De OmniPCX Enterprise telefooncentrale van KPN is een krachtige telecomoplossing. Deze centrale is flexibel en gebruiksvriendelijk, werkt doeltreffend en bedrijfszeker en is inzetbaar voor 100 tot 20.000 medewerkers die op één of meerdere locaties werkzaam zijn. Al uw medewerkers kunnen vanaf iedere plaats en vanaf elk moment communiceren. Een OmniPCX Enterprise telefooncentrale van KPN verhoogt de efficiëntie en de productiviteit, levert een besparing op kosten en versterkt de relatie met uw huidige en nieuwe klanten. Bovendien kan de centrale worden uitgebreid en is volledig geschikt voor VoIP.

Een telefooncentrale van KPN zonder investering

Hebt u behoefte aan een telefooncentrale, maar kunt u om welke reden dan ook niet investeren? Dan kunt u een abonnement bij KPN nemen. U betaalt dan per maand een bedrag per gebruiker voor functionaliteiten en KPN beheert de centrale. U kunt bovendien uw wensen doorgeven, zodat de telefooncentrale exact op maat voor u ingericht wordt. U bespaart op investeringen, op middelen en mensen. Deze besparing kunt u mooi gebruiken voor uw kernactiviteiten. Daarnaast blijft u altijd up to date, want bij inkrimping of uitbreiding, past u dit eenvoudig aan.

Geïnteresseerd in een telefooncentrale van KPN? Vraag geheel vrijblijvend via onze site offertes aan.

Goed om te weten.

Comments are closed.