Siemens telefooncentrale

Wie kiest voor de Siemens telefooncentrale kiest voor vooruitgang en een gebruiksvriendelijke telefooncentrale. Een centrale die voor een betere communicatie zorgt en daarmee ook voor een betere organisatie. Een telefooncentrale die kosten- en tijdbesparend werkt. Dankzij de talrijke mogelijkheden en de uitbreidingsmogelijkheden van een Siemens telefooncentrale, betaalt de investering zich zeer snel weer terug.

Siemens: een gebruiksvriendelijke telefooncentrale

De communicatiesystemen van Siemens behoren tot één van de meest vooruitstrevende systemen in de markt. Zij weten als geen ander dat voor een efficiënte bedrijfswerking een continue optimalisatie van uw bedrijfsprocessen onontbeerlijk is. Mobiliteit en flexibele dagelijkse communicatie zijn onmisbaar vandaag de dag. Een Siemens telefooncentrale in combinatie met VoIP is dan van essentieel belang. U bent continu bereikbaar voor alle partijen.

Wenst u offertes of meer advies over een Siemens telefooncentrale op maat? Beantwoordt u dan de vragen op deze site en ontvang binnen 48 uur verschillende vrijblijvende offertes met aanbiedingen voor totaaloplossingen op maat.

De mogelijkheden van een Siemens telefooncentrale

Er is veel mogelijk met een Siemens telefooncentrale. U kunt, afhankelijk van uw wensen, eisen en de grootte van uw bedrijf, kiezen uit verschillende telefooncentrales.

 

  • De Siemens telefooncentrale HiPath1220. Deze ISDN telefooncentrale is de optimale communicatieoplossing voor kleine ondernemingen in het MKB. Behalve de standaard telefoonfuncties die beschikbaar zijn op iedere werkplek, beschikt deze centrale over een gratis kostenregistratie pakket. Per project ontvangt u een helder overzicht van de gemaakte kosten. Daarnaast beschikt de telefooncentrale over een instelbaar beltegoed per gebruiker, zodat u de communicatiekosten in de hand kunt houden.
  • De Siemens telefooncentrale HiPath500. Deze compacte telefooncentrale voorziet in de behoefte van de kleine ondernemer, startende ondernemers en thuiswerkers. De centrale beschikt over diverse efficiënte functies zoals 2 ISDN netlijnen, geïntegreerd voicemail, automatische oproepverdeling en telefonistenfunctie, LAN-interface zodat via IP beheer op afstand mogelijk is. Deze Siemens telefooncentrale is geschikt voor maximaal 16 gebruikers.
  • De Siemens telefooncentrale HiPath3000. Dit IP communicatiesysteem kan naadloos worden opgenomen in een IP-netwerk. Uw kosten worden gereduceerd, het serviceniveau naar uw klanten wordt vergroot en de efficiency binnen uw organisatie zal worden verhoogd. Aan de HiPath3000 systemen kunnen in een netwerk maar liefst 1000 werkplekken aangesloten worden.
  • De Siemens telefooncentrale HiPath5000. Afstand speelt geen rol, de HiPath5000 is een Real Time IP systeem, waarmee u de basis legt voor een toekomstzekere communicatieoplossing. Het uitwisselen van data en spraak door gebruikmaking van IP, ofwel Internet Protocol geeft uw onderneming een belangrijke voorsprong. Tussen meerdere landen en vestigingen wordt niet alleen meerwaarde gecreëerd, maar wordt tegelijkertijd ook bespaard op hulpbronnen en geldmiddelen. Met deze Siemens telefooncentrale hoeft slechts één netwerk beheerd te worden. Uw investering zal zich hierdoor sneller terugverdienen.

Offertes van een Siemens telefooncentrale

Via deze site kunt u zonder verdere verplichtingen offertes en informatie aanvragen. U weet dan snel genoeg welke Siemens telefooncentrale het meest geschikt is voor uw organisatie.

Goed om te weten.

Comments are closed.